Hyvinvoinnin rutiinit 2020

Elämyspuun videoita Disso ry:n jäsenille!

HYVINVOINNIN RUTIINIT SYKSY 2020

Hei rakkaat jäsenemme! Tällä sivulla on ollut tekninen ongelma ti 8.9. - su 13.9. Pahoittelemme, että siitä johtuen viikon 1 video ei ollutkaan katsottavissa tältä sivulta! Korjasimme asian 13.9. T. Disso ry

Elämyspuu (www.elamyspuu.fitarjoaa viikoittaisen, kaikille Disso ry:n jäsenille valtakunnallisesti saatavilla olevan hyvinvoinnin rutiinin syys-joulukuuksi 2020! Kaikki videot ovat saatavilla jäsenille tammikuun 2021 loppuun saakka.

Vain Disso Ry:n jäsenille saatavilla saatavilla oleva video julkaistaan viikoittain Disso ry:n nettisivuilla. Videot ovat noin 15-20 minuuttia ja jokaisessa videossa on vaihtuva teema.

Jokainen video sisältää läsnäoloharjoituksen, lyhyen teoriaosuuden vaihtuvalla hyvinvoinnin rutiinin teemalla sekä pienen harjoituksen, jolla varmistetaan hyvinvoinnin rutiinien saaminen osaksi jäsenten arkea.

Videot ovat hyvin käytännönläheisiä, joista jokainen jäsen saa konkreettista tukea arkeensa.

Viikko 1 - Hyvinvoinnit rutiinit ja iloa tuottavat asiat

Näitä asioita haluan lisää arkeeni

Viikko 2 - Hyvinvoinnin rutiinit: liikkuminen

Tänään puhutaan yhdestä hyvinvoinnin kulmakivestä, liikkumisesta. Hyvinvoinnin rutiineihin kuuluu päivittäinen liikkuminen, mutta ei, nyt ei tarvitse ajatella sitä, että ruvetaan jumppaamaan. Toki sykkeen nostattaminen ja hikoilu silloin tällöin tekee keholle hyvää, mutta tänään meidän fokus on siinä kehon liikkeessä, mikä tekee hyvää meidän mielelle. Liikkeellä on nimittäin monta hyötyä: Se tutkitusti parantaa meidän mielialaa, saa olon tuntumaan myönteisemmältä, auttaa sietämään kiirettä ja epävarmuutta paremmin. Keskittymiskyky paranee, muisti paranee eli liikkuminen tukee selkeästi kokonaisvaltaista hyvinvointia ja siksi se olisikin hyvä ottaa yhdeksi säännölliseksi hyvinvoinnin rutiiniksi.

Kaikki videot - Smart Slider 3

Play
Play
Play
previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

Seuraava video tulee ensi viikolla!